Kitap Sayfası Katlama Sanatı


Eskimiş ve okunmayan kitaplarınızı farklı bir hediyeye çevirebilirsiniz.


Kitap sayfası katlama sanatını çok insan bilmektedir. Bu sanatı ileri ki zamanlarda sık sık duyacağımızdan eminim. 2009 yılında Isaac G. Salazar tarafından başlatılan Book Origami sanatı görünüşü ile 3 boyutlu bir imaj elde edilmektedir. Eski ve kullanılmayan  kitaplarınızın sayfalarını katlayarak ile eviniz, ,iş yeriniz, bir arkadaşınızın doğum gününü kutlamak için kullanabilir ve şimdiye kadar hiç görmediği entresan bir hediye vermiş olmuş olursunuz.

Kitaplığınızdaki tozlanmış kitaplarınızı şık bir dekoratif ürüne dönüştürebileceğiniz gibi sevdiklerinize de mükemmel bir hediye verebilirsiniz. Gelişen kişiye özel hediye sektörü beraberinde insanlara para kazanma kapısıda açıyor. Ancak kendi emeğiniz ile oluşturduğunuz biricik aşkınızın isminin yer aldığı kitap sevgilinizin başucundan ayırmayacağı vazgeçilmez aksesuarlarından biri olacaktır. Sevgilinize onun için her türlü fedakarlığı gösterebileceğinizin kanıtı belki de bu hediye de gizlidir.

Kitap katlama sanatı nasıl yapılır püf noktaları ve videolu anlatımı ile sizde evinizdeki kullanılmayan kitapları birer sanat eserine çevirebilirsiniz.

Ya da üzerine kendinizden bir şeyler ekleyerek size özel farklı bir kitap yapabilirsiniz.



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - -

" Buna benzer bir tasarıma mı ihtiyacınız var? "
Profesyonel bir destek için iletişime geçiniz.

yvzgomleksiz@gmail.com

+90 538 622 9898

Yorumlar

  1. bu kitaplardan türkiye'de yapan yer var mı?

    YanıtlaSil
  2. Ben yapıyorum. Detaylı bilgi için lütfen iletişime geçin.

    YanıtlaSil
  3. Cok begendim bende yaptırmak istiyorum

    YanıtlaSil
  4. Link verdiginiz video guzel ama biraz daha detayli anlatilsa. Ayrica, Ingilizce bilmeyenler icin bir anlam ifade etmiyor. Ben de cok yapmak istiyorum. Ama.kesinlikle ticari anlamda degil. Kendim icin. Cok denedim, olmadi. Yardimci olur musunuz acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burdan bana ulaşabilirsin kardeşim sebepsizayrilik06@gmail.com

      Sil
  5. Yorumuma herhangi bir cevap verilmemis hala...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fibonacci spirali ile yapılan logolar